Herkes yanlış değerlendirmiş bence. Sanki tuttuğunuz takımı bırakırsanız hangi takımı tutarsınız gibi algılanmış. Galatasataylıyım. Eğer cimbom olmasaydı elbette Fenerbahçeyi tutardım. Çünkü birincisi bizden sonra en başarılı takım fb ve en çok taraftarı olan tabi yine bizden sonra. Çok küçük bir ihtimal de olsa Beşiktaşı tutardım. Çünkü çevrem hep FB'li