1 ile 30 arası toplam 148 sonuç

Konu: Şampiyonluk Maçında Şike Söylentisi...

Hybrid View

  1. #1
    Nesil
    2006
    Yaş
    36
    Mesajlar
    6,844

    Default

    Fanatik gazetesi gerçekten çok iyi bir yazı yazmış tebrik ediyorum yazan spor adamını temiz olan el kaldırsın ama bu gün Aziz Yıldırım sanırım bu eli kaldırdı. İlk kez Aziz Yıldırımı bu kadar sinirli gördüm sanırım bunlar bu olayın yalan olduğunu belli ediyor çünkü Federsayonun ispata davet etti. Şuçlu olduğu halde bir insan neden eder ki gün geçtikçe ve yapılan demeçlerle F.Bahçe'ye iftara atıldığı anlaşılıyor.

  2. #2
    Nesil
    2005
    Yer
    istanbul-izmir
    Mesajlar
    0

    Default

    Quote Originally Posted by Batuhan1907 View Post
    Fanatik gazetesi gerçekten çok iyi bir yazı yazmış tebrik ediyorum yazan spor adamını temiz olan el kaldırsın ama bu gün Aziz Yıldırım sanırım bu eli kaldırdı. İlk kez Aziz Yıldırımı bu kadar sinirli gördüm sanırım bunlar bu olayın yalan olduğunu belli ediyor çünkü Federsayonun ispata davet etti. Şuçlu olduğu halde bir insan neden eder ki gün geçtikçe ve yapılan demeçlerle F.Bahçe'ye iftara atıldığı anlaşılıyor.
    yani bi temiz aziz yıldırım mı?illa pay çıkartacaksınız yani batuhan.abi adama şike yaptın diyorsun tabi ki sinirlenecek gevrek gevrek gülüp olabilir mi diyecek?en iyi savunma hücumdur...

Mesaj Yetkileri

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •