Shalke'nin beraberliğe razı olacağını pek sanmıyorum çünkü onlarında puana ihtiyacı var burdan çıkaracakları bir 3 puan la büyük avantaj elde edecekler. Zorlu ve izlemesi zevkli bir maç olacağını düşünüyorum.