musampa sol açığa alındı orta saha oynuyo...marcelinho orta saha adam sol açık oynuyo...
yattara iyileşse,musampayla marcelinho yerlerinde oynasa,szymek kendine gelse trabzon iyi yerlere gelir bence...bi de ömer rızanın bi odaya kapatılıp sne sonuna kadar ışık görmemesi lazım...

Alıntılı Yanıtla