Originally Posted by Jesus_FB Bülent Korkmaz ile Hakan şükür geçsin takımın başına bence daha cok erken,bülent korkmaz manager olarak gelir kulübe,sinan engin gibi. hakan sükürde bu sene futbolu birakip paf takiminin basina gecer. böyle olursa daha iyi olur bence
Forum Rules