Zaten, iyi bir teknik adam deyildi.
Aha görüyoruz, 9 hafta icerisinde 3 galibiyet alabildi Besiktas,
10. hafta da ise, teknik direktörsüz Besiktas, Konyaspor - Besiktas macini
kazandi!
Bence Besiktas, hep Teknik direktörsüz maclara ciksin.!!! :-)
-bu cok kötü bir espri iydi- ......