hepinize geçmiş olsun öncelikle
benimde başımdan geçen baya olay var ama araba ile ilgili değil
1. asonsörde hani bilirsiniz siz yukarı çıkarken önde duvar hareket eder yani duvar hareket etmez asonsör yukarı çıkarda öyle görünür işteben asonsörle yukarı çıkarken ayağımı o duvara sürtüyodum ve ayağım birden bire duvarla asansör arasına sıkıştı (1-2 cm lik yere ayağım nasıl girdi hala aklım almıyo) Ama Allahtan tamda kata gelmiştik yani kata gelmeseydik kapı açılmazdı ve ayağım uzun bi süre daha orda kalabilirdi işte marangoz geldi bişeyler yaptı gevşetti orayı çıktı ayağım hastaneye gittik alçıya aldı kaynattı orayı 3 ay öyle kaldım
hala hatırlıyorum bütün apartman o kata toplanmıştı
2. ana sınıfında hoca kuş yemi gibi bişey dağıtıyodu bende arkadaşımdan fazla aldım diye havalanıyodumbaaak sende bukadar fazla varmı felan diyodum sonra o peşimden koşmaya başladı benim ayağım yerdeki poşetin üstüne geldi ve kayarak düştüm hemde nereye düştüm dolabın tam köşesine gittik hemen dikiş attı bişeyler yaptı
off hala hatırlıyorum o dikiş acısını öğğ
daha var ama buraya yazssam hepsini baya üzülürsünüz heralde![]()


ben asonsörle yukarı çıkarken ayağımı o duvara sürtüyodum ve ayağım birden bire duvarla asansör arasına sıkıştı (1-2 cm lik yere ayağım nasıl girdi hala aklım almıyo) Ama Allahtan tamda kata gelmiştik yani kata gelmeseydik kapı açılmazdı ve ayağım uzun bi süre daha orda kalabilirdi işte marangoz geldi bişeyler yaptı gevşetti orayı çıktı ayağım hastaneye gittik alçıya aldı kaynattı orayı 3 ay öyle kaldım
baaak sende bukadar fazla varmı felan diyodum sonra o peşimden koşmaya başladı benim ayağım yerdeki poşetin üstüne geldi ve kayarak düştüm hemde nereye düştüm dolabın tam köşesine gittik hemen dikiş attı bişeyler yaptı
Alıntılı Yanıtla