hepinize geçmiş olsun öncelikle

benimde başımdan geçen baya olay var ama araba ile ilgili değil

1. asonsörde hani bilirsiniz siz yukarı çıkarken önde duvar hareket eder yani duvar hareket etmez asonsör yukarı çıkarda öyle görünür işte ben asonsörle yukarı çıkarken ayağımı o duvara sürtüyodum ve ayağım birden bire duvarla asansör arasına sıkıştı (1-2 cm lik yere ayağım nasıl girdi hala aklım almıyo) Ama Allahtan tamda kata gelmiştik yani kata gelmeseydik kapı açılmazdı ve ayağım uzun bi süre daha orda kalabilirdi işte marangoz geldi bişeyler yaptı gevşetti orayı çıktı ayağım hastaneye gittik alçıya aldı kaynattı orayı 3 ay öyle kaldım

hala hatırlıyorum bütün apartman o kata toplanmıştı

2. ana sınıfında hoca kuş yemi gibi bişey dağıtıyodu bende arkadaşımdan fazla aldım diye havalanıyodum baaak sende bukadar fazla varmı felan diyodum sonra o peşimden koşmaya başladı benim ayağım yerdeki poşetin üstüne geldi ve kayarak düştüm hemde nereye düştüm dolabın tam köşesine gittik hemen dikiş attı bişeyler yaptı

off hala hatırlıyorum o dikiş acısını öğğ

daha var ama buraya yazssam hepsini baya üzülürsünüz heralde