tribun tam bombaydi ya, valla bu makarayi yapmak icin yarim sezon bekledik ama guzel oldu.. mac hakkinda pek bi bilgim ve gorusum yok![]()
tribun tam bombaydi ya, valla bu makarayi yapmak icin yarim sezon bekledik ama guzel oldu.. mac hakkinda pek bi bilgim ve gorusum yok![]()
alemde tekiz, hepinize yeteriz..