iyi bir insanla tanışmıştım da şimdi de iyi gidiyor işte. sanırım yılın benim için en bomba olayı o. gerisi zaten 2006 gibi bi yıl daha yasamadım inşallah bidaha 2006lar olmaz.. yoksa ben fazla dayanamam
iyi bir insanla tanışmıştım da şimdi de iyi gidiyor işte. sanırım yılın benim için en bomba olayı o. gerisi zaten 2006 gibi bi yıl daha yasamadım inşallah bidaha 2006lar olmaz.. yoksa ben fazla dayanamam