Originally Posted by Aydın Konuyu gs-fb muhabbetine dönüştürenlere de rowentadan çatal bıçak takımı göndermek istiyorum. gene patlattı bombayı
ultrAslan UNI ! ultrAslan UNI ! ultrAslan UNI ! Bir forum aktifliğini kaybettiği zaman üyeler gider, adamlar kalır. | Pavel Nedved
Forum Rules