trabzonspora ronaldinho yu aldım desem yalan olmaz aldım ama cm 00 01 fm ye gelinceye
ben saviolaya aldım. en pahalıya da dagobertoyu trabzondan 51 milyon paunda barcelonaya sattım toledo benim için ayrı bir futbolcu o futbolcu benim cm de en çok aldıgım ben aldıktan sonrada herkes almaya basladı oneririm![]()

Alıntılı Yanıtla