Quote Originally Posted by 11
bunu yıllar önce haberlerde duymuştum.poh kokusu da var mıdır acep
yoksa bile Türkler hemen yapar merak etme

Diyalog aynen şöyle:

Selma: Recai bilion mu japonlar sayesinde netten kokuları test edebilecez, ne güzel değil mi?
Recai: He sevgilim biliom, bak ben de senin için bi parfüm aldım bugün çok şahane
Selma: Hii... aşkım benim yaa... ne aldın hangi koku
Recai: Olmaz sürpriz olacak
Selma: Ya nooolur netten bi gıdımcık yolla kokudan çok merak ettim bak
Recai: Tamam dur
Recai: ....
Recai: zorttt....
Selma: Allah belanı versin recaiiiii