Quote Originally Posted by sherryy View Post
Anket Konusu:Kamuoyunu cok mesgul eden 301 maddesi hakkında ne düşünüyorsunuz ?
Şık:Kalkmamalı.Türklüğe hakaret eden bir kişi cezasına katlanmalıdır.

Böyle bir ankette böyle bir şık olursa tabi ki kalkmalı.

Eğer böyle bir şık koyarsanız,kalkmalı diyen bir kişinin sanki Türklüğe hareket edilebilsin gibi bir anlam ortaya çıkar.Bununda konu ile alakası yoktur.
Kalkınca zaten Türklüğe hakaret eden bir kişiye ceza verilmiyor.Alakasını nasıl kuramadınız anlayamadım.