federaasyonda şole bi kanun vardı.anlaşmalı maçar olursa(şike) ve tespit edilirse takımlar bir alt lige düşürülecek.)
yanılş hatırlmıyosam lemı keskin bunu 2 şubatta iletti ve 4 şubatta federasyon 4 şubat ta kanunu değiştirdi ve şole oldu;
' nlaşmalı maçlar(şilke) olursa takımların puanları düşürülecektir.''

Alıntılı Yanıtla