Quote Originally Posted by remake View Post
problem yaptigin seye bak seninde ya. o zaman besiktas degil, besiktas jimnastik klubu.

takma boyle ufak seyleri kafana. mac esnasinda daha buyuk problemleriniz olacak trabzonspor olarak (BOBOOOOOOOO).
ayni sey degil, size Istanbul denmesini mi istersin. Ve Avni Aker de size sadece Yattara show izletirecez, bobo deplasmanda calismiyo