Originally Posted by b.aykenar arkadaşlar ben Fm 2007 türkçesini kurdum ama cd istiyor benden napmam lazım yardımcı olurmusunuz?? Originally Posted by b.aykenar az evvel yükledim istiyo ama ?ne gerekiyo baska yardımcı olursanız sevinirim arkadaslar? İstemez.Oyununuz orjinal değil ise eğer tr yüklemek herhangi bir değişiklik yapmaz..
Forum Rules