Quote Originally Posted by b.aykenar View Post
arkadaşlar ben Fm 2007 türkçesini kurdum ama cd istiyor benden napmam lazım yardımcı olurmusunuz??
Quote Originally Posted by b.aykenar View Post
az evvel yükledim istiyo ama ?ne gerekiyo baska yardımcı olursanız sevinirim arkadaslar?
İstemez.Oyununuz orjinal değil ise eğer tr yüklemek herhangi bir değişiklik yapmaz..