Originally Posted by Nedvedmania var bütün fm ile ilgili dosyala rindire biliyosan indir Sana deymez İstek almıyorum İnsan gibi sorduk sana
Originally Posted by ToRResS Sana deymez İstek almıyorum ozaman niye Varsa istediğin Dosya indireyim diyosun ! çoşkun abi hep aynı yazı çıkıyo sunucu bulunamıyor felan yazmıyo flash var bi üst sürümünü yükleyim birde saol ilgilendiğin için
ultrAslan UNI ! ultrAslan UNI ! ultrAslan UNI ! Bir forum aktifliğini kaybettiği zaman üyeler gider, adamlar kalır. | Pavel Nedved
Forum Rules