Ben onu öneri olsun diye dedim yaw..Volkan dedi ya, "herkes görüşlerini bildirebilir, yaparken göz önünde bulundururuz" o yüzden yani şettirdim..Originally Posted by Vieri
![]()
Bence böle güzel..
Bi de yeni foruma geçsek..Accep nası oldu diye merak etmeye başladım...![]()

Alıntılı Yanıtla