Quote Originally Posted by Vieri
ben hiç bişeyden memnun değilim nasıl yapıcaz şimdi

az sabır yenisini kuruyoruz yakında
Ben onu öneri olsun diye dedim yaw..Volkan dedi ya, "herkes görüşlerini bildirebilir, yaparken göz önünde bulundururuz" o yüzden yani şettirdim..

Bence böle güzel..

Bi de yeni foruma geçsek..Accep nası oldu diye merak etmeye başladım...