Bencede Mondragon ligin en iyi kalecisi yazık olmuş.Aykut'a gelince bana göre kalede çok güven veren bir isim değil.GS Mondi'yi çok arar gibime geliyor...
Bencede Mondragon ligin en iyi kalecisi yazık olmuş.Aykut'a gelince bana göre kalede çok güven veren bir isim değil.GS Mondi'yi çok arar gibime geliyor...