1 ile 30 arası toplam 112 sonuç

Konu: TSL 27.HAFTA Beşiktaş-Ç.Rizespor

Hybrid View

  1. #1

    Default

    Quote Originally Posted by ABOOO View Post
    Hangi Trabzon maçını kaybetti Fenerbahçe
    Trabzon derbi değil ve berbat durumdalar.O maçı saymıyorum bile!
    5 önlibero ile oynadılar geçen maç :s

    Seozn sonuna doğru kopmuş bri Galatasaray olacak.
    O maç da o kadar zor geçmeyecek, sonuçta derbi ama..
    Ankaragücü sıradan bir takım, iyi oynamıyorlar..

    Antalyaspor müthiş oynuyor, Çoşkun çok formda..
    Beşiktaş'ın Kayseri maçı inanılmaz zor geçecek, Beşiktaş iyi de oynamıyor futbol olarak darmadağın olur.Sonuçu göreceğiz..
    Sivas iyi kontratak futbolu oynuyor, formdalar, çok zorlanacaklar.

    Hangisi zorlu??



    SON KEZ UYARIYORUM:
    Fb'nin baş harifini büyük yaz!
    Fb,Galatasaray´dan puan alacak ha

    Diyorum Galatasaray ligden kopsa bile 7.siraya düsse bile Fb macini alaaaacak!

    Mac sonunda görüsecegiz zaten,buradaki Fblilerle uzun uzuun.Kolay yenersiniz ha

    Trabzon sonucta iyi bir takim.2 maglubiyet üst üste almalarina karsin ondan önce 4 galibiyet almislardi üst üste.Ve simdi genclerbirligine gol yagdirdilar.Ziya dogan su cok ön liberolu sistemini degistirse ozaman Ts Fbden puan alacak.

    Ya sasiriyorum sana...Nedense kendi takiminin maclarini kolay yapiyorsun bjknin maclarini zor yapiyorsun.Fb Galatasaray,Bjk ve Ts maclarinda en fazla 2 puan alir.Demedi demeyin...

  2. #2
    Nesil
    2001
    Yer
    İstanbul
    Yaş
    42
    Mesajlar
    5,405

    Default

    Quote Originally Posted by EmperoR View Post
    Fb,Galatasaray´dan puan alacak ha

    Diyorum Galatasaray ligden kopsa bile 7.siraya düsse bile Fb macini alaaaacak!

    Mac sonunda görüsecegiz zaten,buradaki Fblilerle uzun uzuun.Kolay yenersiniz ha

    Trabzon sonucta iyi bir takim.2 maglubiyet üst üste almalarina karsin ondan önce 4 galibiyet almislardi üst üste.Ve simdi genclerbirligine gol yagdirdilar.Ziya dogan su cok ön liberolu sistemini degistirse ozaman Ts Fbden puan alacak.

    Ya sasiriyorum sana...Nedense kendi takiminin maclarini kolay yapiyorsun bjknin maclarini zor yapiyorsun.Fb Galatasaray,Bjk ve Ts maclarinda en fazla 2 puan alir.Demedi demeyin...
    2 puan mı alır?
    iddiasını girebilir misin
    TURKSPORTAL Interactive - FM Türkiye

    Cengiz Haskan
    Fenerbahçe Araştırmacısı

  3. #3
    Nesil
    2006
    Yer
    Karşıyaka 35½
    Yaş
    40
    Mesajlar
    8,683

    Default

    Quote Originally Posted by EmperoR View Post
    [B]Fb,Galatasaray´dan puan alacak ha
    Geçen seneyi hatırla, ASY'deki lig maçını hatırla. Geçen sene 1 kez yenildi Fener GS'ye o da skor yeterli olduğu için sıkmadı. Diyorum ve bu tartışmadan çekiliyorum.
    "YÜCE ATATÜRK"

Mesaj Yetkileri

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •