-
Senin yrumlarını bir türlü anlayamıyorum Aygün.Fenerbahc yapıyor biriiyle beraber biter hatta Fenerbahce ynılır,Bjk'yede aynı yorum.Galatasaray mac yapıor kımıle olursa olsun cok rahat alıcaz diyorusn neye gore dıyorsun bunları.
Mesaj Yetkileri
- You may not post new threads
- You may not post replies
- You may not post attachments
- You may not edit your posts
-
Forum Rules