Ozaman ben söyleyeyim Hz. İsa gözüküyor ve cidden enteresan.
Originally Posted by 1502005 Ozaman ben söyleyeyim Hz. İsa gözüküyor ve cidden enteresan. biliyodum ama unuttum yaa adı dart mıydı neydi öyyle bişey
Forum Rules