Kim şampiyon oluyosa ona laf söyleniyo.Sürekli laf söyleyen insanlara göre, bu ülkede zaten hiç bi takım düzgün şampiyon olmuyor ???!!??
Bu konu tartış tartış bitmez....
Kim şampiyon oluyosa ona laf söyleniyo.Sürekli laf söyleyen insanlara göre, bu ülkede zaten hiç bi takım düzgün şampiyon olmuyor ???!!??
Bu konu tartış tartış bitmez....
FENERBAHÇE
Hep Destek Tam Destek