2.yarı gs cl'ye gitme mücadelesi verecekOriginally Posted by osmanozcilingir10
ve ts maçı çok kritik olacak
o maçta görüşürüz!
2.yarı gs cl'ye gitme mücadelesi verecekOriginally Posted by osmanozcilingir10
ve ts maçı çok kritik olacak
o maçta görüşürüz!