şamp. oynuyordu o zmn ts dediğin gibi...
zaten ben her zaman yatıyor demiyorum ki eğer gs'nin bir iddiası varsa nedense ts çok kolay bir rakip oluyor.
zaten olimpiyatta yenmeye bakılırsa ç.rize de yendi...