Geçenlerde gazetenin birinde bir yazı çıktı.."G.Saray'ın 1 buçuk yıl başarıyı unutup kendini toparlaması lazım ancak bu şekilde kendine gelir" diyolar..
Ancak bu taktik uygulanırsa da 2 sene fener en büyük şampiyon adayı olucak ve şamp. olursa da üstüste şampiyonluk sayımız 4 olucak..Yani bu alanda GS'yi yakalıcaz ve toplamda da 3 fark atmış olucaz...

GS için gerçekten zor bir durum...