Forum Dili
- Forumlarımızda Türkçe dil kullanılmaktadır. Yöneticilerin açtığı özel bölümler harici üyelerimizin hiç biri -yabancı uyruklu olan üyelerimiz hariç- başka bir dil ile forumlarımıza yazı yazamaz. SIGames'den alınan bilgiler ve FM Türkçeleştirme çalışmaları bu kuralın dışındadır

Demekki yönetici imzasına koyabiliyorsa ben de koyabilirim...