Originally Posted by utku_hagi Takım konuşmasından olabilir.Maç bittiğinde her hafta böyle performans istiyorum dersen bu olaylarla karşılaşabilirsin yani ben böyle biliyorum Ama ben farklı yendiğim maçlarda böyle dediğimde hiç kimsenin ufak kaygısı olmuyor.
Originally Posted by Ayg.22 Ama ben farklı yendiğim maçlarda böyle dediğimde hiç kimsenin ufak kaygısı olmuyor. ben öle dediğimde oyuncular kredilerinin bittiğini düşünüyodu o yüzden dedim
Forum Rules