forum büyüdü. eskiden devamlı yazan 10 kişi falan vardı, konu sayısı da bu kadar değildi. ben nerdeyse 2 yıl mesaj atmama rağmen 2 sene en çok mesaj atan ikinci kişi olarak kaldım. ama yarım sene içinde forum çok hızlı büyüdü ve bu mutluluk verici. e bir Süleymaniye'de güvenliği sağlamak mı kolay polisler için yoksa İstanbulda mı ?!

