Ben olayın msn kısmınıda biliyorum, Şef bak bilirsin beni az çok sana karşı en ufak saygısızlığım olmadı ama sen bugün aklınla değil, duygularınla hareket ettin.. Baran yerinde ben olsam, o kadar bana yüklenseniz bende aynısını yapardım.. Baranın atılması tamamen kişisel nedenler yüzünden bence..

