siz oynarken hic kavga etmedimi oyuncular? bana iki kere oldu
siz oynarken hic kavga etmedimi oyuncular? bana iki kere oldu
arkadaş fazla kaptırmış kendini olmayan şeyleride mi görüyo ne?ya arada bi özellikle yenilen takımın agresif bi oyuncusu bizim oyuncumuza dirsek veya tekme atabiliyo ama arkadaş kavga ettiler diyo.resmen bildiğin kavgaOriginally Posted by =)ErDeM(=
![]()
alemde tekiz, hepinize yeteriz..