Ermeniler kadar biz Türkler'de YAYGARA koparabilseydik HAKKIMIZI ARASAYDIK (Onlar pireyi dahi deve yapıyorlar.) Şu anda haksız gibi görünmezdik...
Ermeniler kadar biz Türkler'de YAYGARA koparabilseydik HAKKIMIZI ARASAYDIK (Onlar pireyi dahi deve yapıyorlar.) Şu anda haksız gibi görünmezdik...