karşılaştırma yapmak çok mantıksız geliyor bana.ASY'de olanlar olaylar bakımından nerdeyse 2 katı fazlaydı.Futbolun etik kurallarına uymayan onlarca şey görüldü.Bizimkiler yapmadı mı ? yaptı.Ama o kadar uyarı o kadar tenkite rağmen GS taraftaranın başkana olan hırsından dolayıda olaylar vahim bir duruma ulaştı.Sonuç olarak ben ibretlik bir ceza verilmesini bekliyordum ama her zaman ki gibi GS büyük olmanın avantajını kullanmış oldu.