gs nin altyapısı sanki dünya karması 5 sezon sonra 5 tane ronaldinho çıkıyo ortaya ben milyon dolaralr ödeyip aldığım oyuncular alıp ligi anca 2.bitiyorum
gs paf gençleri ile bana 5 tane çekiyor
2007-2008-2009 da gs ye her maç 3-4 atarken şimdi düştüğüm hale bakın
birde başarılar 5-6 yıl sonra bir düşüşe giriyor nedense

Alıntılı Yanıtla