Türkiye Kupası Çeyrek Finalinde Rakibimiz Fenerbahçe çıktı..
18. Hafta

Malatyayı Adeta dağıttık morallerimiz iyice yükseldi.

Türkiye Kupası Çeyrek Final 1. Maçı

Çok talihsiz bir maçtı erken bulduğumuz gol ile 0-1 öne geçtik fakat defansımızın şaşkınlığı ile 3-1 yenildik.En azından
2-1 bile iyi idi..


19. Hafta

3 puanı 3 golle aldık.

Türkiye Kupası Çeyrek Final 2. Maçı
,,
Çeyrek Final 2. maçı rahat geçti fakat 1-0 yetmedi. Oyuncularımı kutluyorum dirençlerinden dolayı.

20. Hafta

9 kişi kalan rakibimizi net bir skor ile yendik..

21. Hafta

Çok zor geçen bu maçı son 10 dakikadaki Sencan'ın attığı goller ile zorda olsa kazandık..

22. Hafta

1-1 iken gene son 10 dakikadaki goller ile 3 puanı aldık.

Son Puan Durumu


Şuana kadar oyuncularımın performansı beklediğimin kat kat üzerinde Süper Lig'e çıktık diyebiliriz..
Umarım bu form hep devam eder..