Türkiye Kupası Çeyrek Finalinde Rakibimiz Fenerbahçe çıktı..
18. Hafta
Malatyayı Adeta dağıttık morallerimiz iyice yükseldi.
Türkiye Kupası Çeyrek Final 1. Maçı
Çok talihsiz bir maçtı erken bulduğumuz gol ile 0-1 öne geçtik fakat defansımızın şaşkınlığı ile 3-1 yenildik.En azından
2-1 bile iyi idi..
19. Hafta
3 puanı 3 golle aldık.
Türkiye Kupası Çeyrek Final 2. Maçı
,,
Çeyrek Final 2. maçı rahat geçti fakat 1-0 yetmedi. Oyuncularımı kutluyorum dirençlerinden dolayı.
20. Hafta
9 kişi kalan rakibimizi net bir skor ile yendik..
21. Hafta
Çok zor geçen bu maçı son 10 dakikadaki Sencan'ın attığı goller ile zorda olsa kazandık..
22. Hafta
1-1 iken gene son 10 dakikadaki goller ile 3 puanı aldık.
Son Puan Durumu
Şuana kadar oyuncularımın performansı beklediğimin kat kat üzerinde Süper Lig'e çıktık diyebiliriz..
Umarım bu form hep devam eder..




,,



