bence özhan canaydın gerçekten iyi bir insan. insan olarak beğendiğim ama başkan olarak beğenmediğim bir kişi. herkes başkanlık yapamaz. bunlardan biride özhan canaydın dır...
bence özhan canaydın gerçekten iyi bir insan. insan olarak beğendiğim ama başkan olarak beğenmediğim bir kişi. herkes başkanlık yapamaz. bunlardan biride özhan canaydın dır...
Aynen öle bence evine daha çok zaman harcasın o evinde yemeyi bile unutmuştur.Originally Posted by hizlioglu
[url=https://www.cialispascherfr24.com/]website[/url]