1 ile 17 arası toplam 17 sonuç

Konu: Özhan Canaydın'dan Müthiş Açıklamalar!

Hybrid View

  1. #1

    Default

    bence özhan canaydın gerçekten iyi bir insan. insan olarak beğendiğim ama başkan olarak beğenmediğim bir kişi. herkes başkanlık yapamaz. bunlardan biride özhan canaydın dır...

  2. #2
    Nesil
    2005
    Yer
    Konya
    Mesajlar
    622

    Default

    Quote Originally Posted by hizlioglu
    bence özhan canaydın gerçekten iyi bir insan. insan olarak beğendiğim ama başkan olarak beğenmediğim bir kişi. herkes başkanlık yapamaz. bunlardan biride özhan canaydın dır...
    Aynen öle bence evine daha çok zaman harcasın o evinde yemeyi bile unutmuştur.
    [url=https://www.cialispascherfr24.com/]website[/url]

Mesaj Yetkileri

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •