valla galatasarayla ilk sezon uefa supğer kupa lig şampiyonlugu türkiye kupasını aldım... bu seneki kadrom gk: mondragon dl:ergüm dc:song ve tomas dr:cihan dm:nuri ml:sezer öztürk amc:heinz sc: ümit karan ve farias yedekler:aykut orhan güngör yasin karaça killy gonzalez ilhan mansız necati... şu anda nihatı almak üzereyim 13milyona![]()

Alıntılı Yanıtla