Türkiye Ligi'nde en güçlü kulüp Fenrbahçe yapılmış.Ancak buna rağmen baktığımda ya Beşiktaş ya da Galatasaray şampiyon oluyor..

İngiltere Ligi'nde banko maç diye birşey olmadığını hepimiz biliyoruz..