Premier ligde başarılı olabileceğini zannetmiyorum.Castillo'yu çok yakından tanıyanlardanım.Bir kaç kez 2007'de transfer etmiştim.TV'den de izleme şansı bulmuştum.Hızı güzel ancak pek fazla çevik değil.
Premier ligde başarılı olabileceğini zannetmiyorum.Castillo'yu çok yakından tanıyanlardanım.Bir kaç kez 2007'de transfer etmiştim.TV'den de izleme şansı bulmuştum.Hızı güzel ancak pek fazla çevik değil.