Premier ligde başarılı olabileceğini zannetmiyorum.Castillo'yu çok yakından tanıyanlardanım.Bir kaç kez 2007'de transfer etmiştim.TV'den de izleme şansı bulmuştum.Hızı güzel ancak pek fazla çevik değil.