arkadaşlar son 3gün
.
.
.
Birleştirilen Mesaj:
Arkadaşlar çok az kaldı aldığım duyumlara göre(%85 doğru)
3 Forma çıkarıyoruz.
1.Klasik sarı-lacivert çubuklu
2.Nostalji sarı-beyaz enine çubuklu
3.Avrupa maçları için turkuaz forma
Çıksın walla çubuklu dışında ikisindende alıcam her sene çubuklu sıktı artık. Mecburi alıcaz yoksa arkadaşlar önceki sayfalarda bnm tercihlerimi biliyorlar.