Ben çok rastladım. Genelda daha çok tekme atıyolar. Mesela taç oluyor, oyun öyle duruyor, taçı kullanmıyor adam. Sonra bi bakıyorum, adam sahanın biryerinde tekmeyi basıyor. Sakatlanınca daha komik oluyor. Oyuncu diğer oyuncunun yanına geliyor, tekmeyi basıyor, tekmeyi yiyen sakatlanınca iconu değişik bir hal alıyor, altındaki isim biraz uzaklaşıyor ya çok komik oluyor ya![]()


Alıntılı Yanıtla