abı bende sakarya ıle basladım once sampıyon oldum 2 sene ust uste espesıtoyu(7 milyon pounda) sonra fenere transfer oldum henry(24 mılyon pounda) aldım 4 sene sampıyon oldum adrıanoyu(34 mılyon pounda) henry i sattım (57 mılyon a) ronaldınho yu aldım (77 mılyona) ama hepsını hılesız yaptım zorladılar ama gene de aldım adrıano ya teklıf geldı (97 mılyona ) ama satmadım