ya bu iyunda özellikle su 3 istanbul takiminin aldigi adamalara hayret ediyorum...
2. senemden sonra bana Malatyaspora hep mahkumlar.. aptal aptal kadolar sahaya sürmeler vesaire...
adam en iyi oyuncularini satar yerine acayip acayip adamlar alirlar..