ya bu iyunda özellikle su 3 istanbul takiminin aldigi adamalara hayret ediyorum...
2. senemden sonra bana Malatyaspora hep mahkumlar.. aptal aptal kadolar sahaya sürmeler vesaire...
adam en iyi oyuncularini satar yerine acayip acayip adamlar alirlar..

Alıntılı Yanıtla