iyi bir orta saha yıldızı alması
iyi bir forvet alması
başkanını değiştirmesi
teknik direktörü değiştirmesi (Ersun Yanal falan)
ne olacak bu fenerin hali.......
Hoojdonk u clone layıp her mevkiye ondan koyması
o zaman seni fenerbahçe klup üyesi yapalım başarılı çalışmalarının devamını dilerim.
Forum Rules