BJK fenere atsın Biz bjk'ye atalım zevkli maç olsun..Bir de "Hakem hata"sız inşallah
Umarım beşiktaş fener maçı dışında bu grafiğini korur![]()
Ya ben 3-4 takımlı şampiyonlık mücadelelerini özledim..
BJK fenere atsın Biz bjk'ye atalım zevkli maç olsun..Bir de "Hakem hata"sız inşallah
Umarım beşiktaş fener maçı dışında bu grafiğini korur![]()
Ya ben 3-4 takımlı şampiyonlık mücadelelerini özledim..
FENERBAHÇE
Hep Destek Tam Destek