Quote Originally Posted by Neron_FB
GS'nin bu tezahuratını duyuyorum şu an oynanan maçta..Ok bu tezahurata lafım yok, olamaz da..Ama ilk golden sonra hemen Fenerbahçe'yi sövmeye başladınız yeniden..Bu pek hoş değil işte...Şahsen ben kendi takımımın maçında rakip takımın ismini ağzıma almak istemem..Sadece kendi takımımı kendi takımımın ismiyle tezahurat ederim..Bence doğrusu bu...

kesinlikle ben de küfüre karşıyım ve kınıyorum böyle hareketleri.oraya tuttuğun takımı desteklemeye mi gittin rakiplere sövmeye mi yani.