Originally Posted by Neron_FB
kesinlikle ben de küfüre karşıyım ve kınıyorum böyle hareketleri.oraya tuttuğun takımı desteklemeye mi gittin rakiplere sövmeye mi yani.
Originally Posted by Neron_FB
kesinlikle ben de küfüre karşıyım ve kınıyorum böyle hareketleri.oraya tuttuğun takımı desteklemeye mi gittin rakiplere sövmeye mi yani.