Yıldıray, Hamit ve Halil'de neden böyle bir kayıp yok o halde? Bunlar bence bahane...

Böyle bir kayıp olsa Yıldıray, Hamit ve Halil, ve Nuri Almanya'yı seçerlerdi, ama saydığım ilk 3 futbolcu da şu an Almanya'da futbol oynuyorlar ve yaşamlarını sürdürüyorlar.