Quote Originally Posted by ABOOO View Post
sakatlık sonrası değil miydi, ben başka pozisyonu mu hatırlıyorum?
evet yerde yatan bir oyuncu vardi
ama topu bizim disari atmamiz gerekmezdi,cunku top zaten bizdeydi

muhtemelen macin zevksiz gecmesinden olsa gerek o pozisyonda uyuya kalmissiniz herhal...
onun icin hatirlamiyosunuzdur...