Originally Posted by ABOOO sakatlık sonrası değil miydi, ben başka pozisyonu mu hatırlıyorum? evet yerde yatan bir oyuncu vardi ama topu bizim disari atmamiz gerekmezdi,cunku top zaten bizdeydi muhtemelen macin zevksiz gecmesinden olsa gerek o pozisyonda uyuya kalmissiniz herhal... onun icin hatirlamiyosunuzdur...
Forum Rules