Ben Ege TV'de dinliyordum oraya bağlanan öyle söyledi. Hava kapalı olduğu için erken kararmış olabilir ama karanlıkta oynanması garibime gitti. Maç daha erken oynanabilirdi. Bu sefer de sıcak eleştirileri olurdu gerçi ama...

Samsunda sanırım Serkan ve Celil kadrodaymış, 1 puan almaları onlar için de iyi oldu. Bu sezon keyifli geçebilir zira Süper Lig'i isteyen çok takım var, umarım mücadele son haftalara kadar sürer...