bende beşiktaşa 2. sezonda c.ronaldo,tevez,sezer öztürk,van der vaart vede diego'u aldım şimdilik bukadar ama kafamda torres var şuanda satamadığım yabancıları kovdum hep
bende beşiktaşa 2. sezonda c.ronaldo,tevez,sezer öztürk,van der vaart vede diego'u aldım şimdilik bukadar ama kafamda torres var şuanda satamadığım yabancıları kovdum hep